Muke Blogg3r

Ini adalah blog yg memang bole memenatkan muke anda untuk membaca cerita2 yg menarik serta padat dengan pengetahuan seluruh dunia

Ahad, 22 Januari 2012

3 Perkara Yang Boleh Dilakukan Jika Tidak Mengantuk!



Mata oh mata, kenapa kau takmo tido? Macam mana aku tak tido, burung tak makan aku ! Haha.. Terasa janggal bukan lirik tersebut. Well jika ya, anda menang wang tunai 5 rupiah. Jika tidak, anda memang seorang yang sengal seperti diriku ini. Ngeh ngeh..
Okeh, baik lah, gara gara petang tadi aku dah tido selama 3 jam, maka dengan ini officially, aku sudah menjadi kelawar buat malam ini. Korang perasan tak banyak koma dekat ayat sebelum ni? Haha.. Itu tanda kelalokan mengupdate blog dalam kegelapan. Hehe.. Nak buka lampu, kang kena tibai kang. Baik aku terkumat kamit, meraba dan menekan mana mana kekunci yang berpatutan ini. Hehe.. Nak tolong? Haha Eh.. Silap tekan pusat member bilik aku ni. Haha..
Okeh, disebabkan aku tidak mampu untuk melelapkan mata aku ni. Seraya itu, aku nak share 3 perkara yang bley dilakukan jika korang tidak mengantuk. Dan ia adalah……
  • Pertama, korang boleh je melayan games, movie, FB, SB , dan sebagainya di dalam laptop anda. Ia amat lah menyenangkan. Just klik, dan settle.. Pastu layan la Wonderpets ke, Teletubbies ke, Justin bibir ke. Haha.. Silap silap anda pun mengantuk lepas tu. Hehe..
  • Kedua, berjalan jalan ke kedai mamak berhampiran dengan misi meminum air bertarik seperti kopi, milo, nescafe dan sirap. Erk.. Sirap tarik takde okeh. Hehe.. Syiokk woo minum pepagi ni air sebegitu. Masyukkk je feeling.. Try la. Buat sendiri pun boleh.. Hehe..
  • Ketiga, membasuh, melipat dan mengemas. Di pendekkan cerita , 3 M je okeh. 3M harus dilakukan ketika diri anda memiliki tenaga yang mencukupi. Sebab, ia agak memenatkan. Tapi bila dah settle, anda tak perlu lagi risau untuk buat semua 3 M tu. Esok kan holiday ! So.. Bley save time ! Super saver!!! Haha..
Disebabkan kegelapan yang mengsyahdukan ini. Aku terasa nak pergi mamak pastu study sebarang dua sambil minum Milo tarik ! Kaw kaw kaw kawaaaaiiii ! Haha.. Nak join? Tunggu aku  kat simpang pulai ! Haha..


kredit : sengalman.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan